Incertitudine

"Mulți m-au sfătuit
Să mă dau la fund pentru o vreme.
E mai bine așa,
Pentru o vreme,
Și m-am dat.

La fund toți se împiedicau de mine.
Și-am ieșit iar la suprafață.
Acum om vedea..."

[Lots of people advised me
To try and lay low for a while.
It would be better that way,
For a while,
So I laid low.

Yet, laying low I was getting in everybody's way.
So I surfaced back up.
Now, we'll see.]

Marin Sorescu, "Incertitudine" ("Uncertainty"; translation by RSD)


Mi-au căzut zilele trecute întâmplător sub ochi următoarele valori numerice din baza de date Thomson-Reuters ISI pe ultimii trei ani, domeniile Biochimie și respectiv Chimie anorganică, pentru autori afiliați în România; cunoscătorii știu, iar ceilalți trebuie avertizați, că ele au valoare limitată, și în niciun caz nu sunt menite să fie folosite pe post de oglindă-oglinjoară (cf. povestea Albei ca Zăpada). Sunt numeroși alți biochimiști în țară de la care am de învățat, și la fel și pentru anorganică (ca să nu mai vorbim de mai tânărul meu coleg și ocazional colaborator Alex Lupan).

ADDRESS: (Romania)
Analysis: WEB OF SCIENCE CATEGORIES: (BIOCHEMISTRY MOLECULAR BIOLOGY)
2012-prezent

          Autor                          Număr lucrări
  1. Silaghi-Dumitrescu R   17
  2. Tanase CP                   14
  3. Costache M                  13


ADDRESS: (Romania*)
*fără Republica Moldova; altfel primul clasat este Sergiu Shova
Analysis: WEB OF SCIENCE CATEGORIES: (CHEMISTRY INORGANIC NUCLEAR)
2012-prezent

          Autor                            Număr lucrări

1. Lupan A                      16
2. Silaghi-Dumitrescu R  16
3. Andruh M                    14

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

...cu număr. 73.

Cazul misteriosului teren bihorean de fotbal construit în pantă

Cum aleg revista de specialitate