Exemplu de evaluare academică
Listez mai jos un model de evaluare aplicat recent la o facultate de la noi din țară. Am încercat să elimin datele de identificare ale facultății/universității, pentru că nu identitatea era punctul esențial aici - ci realizarea faptului că activitatea așteptată prin lege de la un cadru universitar este foarte complexă.
==============================================
Domnul/ Doamna _____________________, având funcţia de CONFERENŢIAR,
titular al contractului individual de muncă, înregistrat sub nr. ________, are
următoarele sarcini şi atribuţii, reprezentând norma didactică de bază:
A.
Activităţile
didactice cuprinse în norma din statul de funcţii la rubricile aferente
postului didactic respectiv, unde, în funcţie de postul didactic, intră:
- activităţi
de predare (inclusiv pregătirea acestora), conform statelor de funcţii;
- activităţi
de seminar, proiecte de an, lucrări practice şi de laborator (inclusiv
pregătirea acestora), conform statelor de funcţii;
- activităţi
de evaluare în cadrul activităţilor didactice directe, conform statelor
de funcţii;
- îndrumarea
(conducerea) a minim 2 lucrări de licenţă/ absolvire şi/sau de disertaţie
(master);
- îndrumarea
practicii studenţilor (min. 3,5 ore);
- consultaţii
cu studenţii, anunţate printr-un orar afişat la cabinet (min. 2 ore/
săptămână);
- activităţi
de îndrumare (tutorat) a studenţilor (1 specializare/ an);
- activităţi
de evaluare în cadrul concursurilor de admitere, la toate formele de
învăţământ;
- activităţi
de evaluare în cadrul comisiilor de finalizare a studiilor, la toate
formele de învăţământ;
- activităţi
în cadrul concursurilor de ocupare a posturilor didactice vacante sau a
altor posturi, în conformitate cu programele departamentului şi
facultăţii (în funcţie de necesităţi).
- Activităţi de pregătire:
- elaborarea/
actualizarea protocoalelor pentru lucrările de laborator, conform statelor
de funcţii;
- participarea
la întreţinerea laboratoarelor didactice existente şi asigurarea bunei
funcţionări a acestora, în limita resurselor financiare disponibile;
- participarea
(audiere) la susţinerea publică a tezelor de doctorat, conferinţe,
simpozioane, congrese naţionale şi internaţionale, în domeniul de
activitate sau în domenii interdisciplinare;
- participarea
şi susţinerea de conferinţe în cadrul schimburilor academice între departament/
facultate/ Universitate şi universităţi respectiv unităţi
corespunzătoare din ţară şi străinătate, sau la alte manifestări în
cadrul departamentului/ facultăţii.
- Activităţi de cercetare ştiinţifică,
de dezvoltare tehnologică, activităţi de proiectare, de creaţie artistică,
potrivit specificului:
- activităţi
de cercetare ştiinţifică, prevăzute în minimum un program de cercetare;
- publicarea
rezultatelor activităţilor de cercetare ştiinţifică în studii şi volume
(coautor la minim 3 publicaţii în 3 ani);
- depunerea
câte unui exemplar din lucrările publicate la departament (în format
electronic);
- completarea
la zi a bazei de date Managementul cercetării;
- participarea,
o dată la 3 ani, la o conferinţă internaţională.
D.
Alte
activităţi:
- participarea
la şedinţele de departament prevăzute de reglementările în vigoare,
precum şi la reuniuni ale Consiliului facultăţii şi Senatului, în
conformitate cu calitatea deţinută;
- elaborarea
de documentaţii/ rapoarte/ materiale, în conformitate cu calitatea
deţinută şi cu solicitările directorului de departament sau decanului;
- participare
la acţiuni de organizare, management al instituţiei, în conformitate cu
calitatea deţinută şi cu solicitările şi oportunităţile instituţiei.
Detalierea activităţilor din fişa postului,
specifice unui an academic, se va face într-o anexă, pentru fiecare angajat în
parte. Anexa se consideră parte integrantă a fişei postului.
Neîndeplinirea sarcinilor şi
atribuţiilor din Fişa individuală a
postului atrage după sine dreptul angajatorului de a reconsidera gradaţia de
merit, premiile, aprobarea pentru ocuparea unui post vacant prin plata cu ora,
celelalte facilităţi sau beneficii oferite angajaţilor, poziţia în
universitate, în conformitate cu prevederile legale.
Conform contractului colectiv de muncă, numărul de ore
pentru norma unui cadru didactic din învăţământul universitar este de 1640 de
ore/an. Acestea se distribuie între cele patru categorii de activităţi cuprinse
în fişa postului, aşa cum rezultă din prezenta anexă.
75%
din numărul de ore alocat unei categorii de activităţi este obligatoriu a fi
acoperit cu activităti din categoria respectivă, iar restul de 25% din timp se
poate realoca la o altă categorie de activităţi prevăzută în fişa postului, cu
păstrarea standardelor de calitate şi realizarea delivrabilelor minime
prevăzute de fişa postului.
A. Activitati didactice de tip A
(656 ore)
La aceasta categorie de activităţi
se vor trece orele prevăzute în statul de funcţii, pentru fiecare poziţie în
parte (în ore convenţionale) + minim 250 ore fizice de alte activităti
didactice.
A_01 Norma didactică de bază
[A.I. Activitati de
predare (inclusiv pregatirea acestora) + A.II.
Activitati de seminar, proiecte de an, lucrari practice si de laborator
(inclusiv pregatirea lor) - din Contractul Colectiv de Munca, Nr. [...]]
- profesor, 7 ore conventionale din
care cel puţin 4 ore curs;
- conferenţiar, 8 ore conventionale din
care cel puţin 4 ore de curs;
- lector, 10 ore conventionale din
care cel puţin 2 ore de curs;
- asistent, 11 ore conventionale
Norma personalului didactic care nu
desfăşoară activităţi de cercetare ştiinţificş se majorează cu 4 ore
convenţionale/saptamână, fără a depăși numarul maxim de ore prevazut de lege
pentru poziţia didactică.
In conformitate cu Hotararea Consiliului de Administratie Nr.
[...]:
Denumire
activitate
|
Coeficient de
conversie a orei fizice în ore convenționale
|
|
Licenţă
|
Master/ Doctorat
|
|
activităţi
de predare (curs)
|
2
|
2,5
|
activităţi
de predare în limbi de circulație internaţională
|
2,5
|
3,13
|
activităţi
de seminar
|
1
|
1,5
|
activităţi
de seminar în limbi de circulație internațională
|
1,25
|
1,88
|
lucrări
practice
|
1
|
1,5
|
lucrări
practice în limbi de circulație internațională
|
1,25
|
1,88
|
lucrări
de laborator
|
1
|
1,5
|
lucrări
de laborator în limbi de circulație internațională
|
1,25
|
1,88
|
îndrumare
de proiecte de an
|
1
|
1,5
|
îndrumare
de proiecte de an în limbi de circulație internațională
|
1,25
|
1,88
|
Discipline normate la functia de baza din statul de functii
Nr
|
Disciplina
|
Tip de activitate
|
Anul de studii
|
Specializarea
|
Nr de ore
|
|
|
|
|
|
|
A_02 Îndrumarea conducerii lucrărilor
de finalizare a studiilor
[A.III. Indrumarea
(conducerea) proiectelor de finalizare a studiilor, a lucrarilor de licenta si
de disertatie - din Contractul Colectiv de Munca, Nr. [...]]
Lucrare de licenţa = 10 ore fizice; nr de ore se imparte la
nr conducatori
Lucrare de Disertatie /lucrare de absolvire (master,
postuniversitar) = 12 ore fizice; nr de ore se imparte la nr conducatori
În
conformitate cu Hotararea Consiliului de Administratie Nr. [...]:
îndrumarea
elaborării lucrărilor de licenţă
|
10 ore
fizice/lucrare/an
|
îndrumarea
elaborării disertaţiilor de master
|
12 ore
fizice/lucrare/an
|
Conform hotărârii
Consiliului facultatii este obligatorie coordonarea unei lucrari de finalizare
de studii (licenţa / diploma de absolvire / disertatie) în anul academic pentru
care se intocmeste Fisa Postului și propunerea a două subiecte pentru lucrări
de finalizare de studii.
Nr
|
Numele si prenumele
|
An
|
Specializare
|
Forma de finalizare
|
Nr de ore
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A_03 Activitate de practică
tehnologică şi practică de specialitate (inclusiv pregătirea acestora)
[A.V. - din Contractul Colectiv
de Munca, Nr.[...]]
activatati
practice 8 ore/zi/grupa - practica in producţie (inclusiv evaluarea corespunzătoare)
28 ore/an - practica in laboratoare de
cercetare (indiferent de numarul de studenti)
Numarul grupei pentru practica productiva (in
productie, in deplasare) sau
Nume student primit la practica in laborator (28 ore – alte
activitati practice)
|
An
|
Specializarea
|
Numarul de studenti
|
Nr saptamini
|
Nr de ore
|
|
|
|
|
|
|
A_04 Indrumarea doctoranzilor în
stagiu
[A.VI. Indrumarea
doctoranzilor in stagiu (activitate normata) si in poststagiu - din Contractul
Colectiv de Munca, Nr. [...]]
In conformitate cu Hotararea
Consiliului de Administratie Nr. [...]). Aceste activităţi se iau
în considerare pentru toţi
membrii comisiei de îndrumare a doctorandului. Aceste activitati pot fi considerate pentru
fisa postului, cu conditia sa nu fie remunerate din granturile doctorale.
îndrumarea
elaborării tezelor de doctorat
|
20 ore
fizice/lucrare/an
|
Nr
|
Numele si prenumele
|
Anul de doctoratura
|
Nr de ore
|
|
|
|
|
A_04a Alte activităţi didactice
La acest paragraf
se pot considera si alte activitati didactice de predare / seminar / laborator/
proiect care nu sunt prevazute in norma de baza, fără să depăşească 8 ore
fizice/săptamână.
In baza Contractului
colectiv de munca ([...]) cursurile la scoala doctorala sau la
scolile de studii avansate, la forma studii postuniversitare de specializare
(inclusiv cursuri de pregatire pentru examene de definitivat sau dobandire de
grad didactic), cursuri de perfectionare postuniversitare, module de curs
pentru formare continua, alte cursuri (prelegeri) normate la forme moderne de
invatamant universitar – se echivaleaza cu activitati
de predare (curs) la nivel master/doctorat. Acestea pot constitui activitati
didactice si pot fi incluse in acest capitol, cu conditia sa nu fie remunerate
din alte surse de finantare.
In
conformitate cu Hotararea Consiliului de Administratie Nr. [...]:
Denumire activitate
|
Coeficient de conversie a orei fizice în
ore convenţionale
|
|
Master/ Doctorat
|
activităţi
de predare (curs)
|
2,5
|
activităţi
de predare în limbi de circulație internațională
|
3,13
|
activităţi
de seminar
|
1,5
|
activităţi
de seminar în limbi de circulație internațională
|
1,88
|
Nr
|
Disciplina
|
Tip de activitate
|
Anul de studii
|
Specializarea
|
Nr de ore
|
|
|
|
|
|
|
Activităţi
de evaluare
[A.VIII. Activitati de evaluare - in Contractul
Colectiv de Munca, Nr. [...]]
A_05
Evaluare in cadrul pregătirii prin doctorat [A.VIII.1. - in Contractul Colectiv de Munca, Nr. [...]]
- comisie concurs admitere = 1 ora fizica/candidat
- comisie examene de doctorat =1 ore
fizica/candidat sau doctorand
- comisie susţinere publica teza de
doctorat, inclusiv evaluarea tezei = 10 ore fizice/teza
- evaluare referat doctorat si
presustinere teza de doctorat (prin participare la colectivul de cercetare in
care se sustin) = 2 ore fizice/referat
sau teza. Aceste activitati pot fi
considerate pentru fisa postului, cu conditia sa nu fie remunerate din
granturile doctorale.
Nr
|
Numele si prenumele
doctorandului
|
Numele si prenumele
conducatorului
|
Forma de evaluare
|
Data evaluarii
|
Nr de ore
|
|
|
|
|
|
|
A_06
Evaluare în cadrul concursurilor de admitere la toate formele de învăţământ
(licenţă, master, postuniversitare, altele decât doctoratul)
[A.VIII.2. Evaluare in cadrul concursurilor de
admitere la toate formele de învăţământ (de lunga durata, de scurta durata,
inclusiv postuniversitar, altele decât doctoratul) - din Contractul Colectiv de
Munca, Nr. [...]]
- elaborare tematica si bibliografie
= 2 ore fizice/disciplina
- comisie redactare subiecte = 10
ore fizice/disciplina
- comisie examinare orala = 1/3 ore
fizice/candidat
- comisie corectura lucrare = 1/3
ore fizice/lucrare
- supraveghere examen= 4 ore fizice/proba
-comisie supraveghere inscriere 3
ore fizice/zi
Nr
|
Forma de invatamint
|
Tipul de evaluare
|
Nr de ore
|
|
|
|
|
A_07
Evaluarea în cadrul activităţilor didactice la toate formele de învăţământ
(curs, seminar, proiecte de an, lucrări de laborator - colocvii)
[A.VIII.3. Evaluare in cadrul activitatilor didactice
directe la toate formele de învăţământ – curs, seminar, proiecte de an (lucrari)
de finalizare a studiilor, lucrari de laborator - din Contractul Colectiv de
Munca, Nr. [...]]
In conformitate cu Hotararea
Consiliului de Administratie Nr. [...]).
Obs. Se coreleaza cu A_01
activităţi
de evaluare
|
0,5 ore
fizice/student
|
- asistenta la examen oral = 0,5 ora
fizica / student (la fel ca si titularul de disciplina)
- asistenta la examen scris = nr.
ore fizice (durata probei scrise) / examen (la fel ca si titularul de
disciplina)
- evaluare si notare examen final
(in sesiunea de examene) = 0,5 ore fizice/student
- evaluare si notare colocviu (inclusiv
colocviul de practică tehnologică pentru studenţii care au propus personal
locaţia) = 0,5 ore fizice/student
- evaluare si notare verificare pe
parcurs (max. 1 ora fizica/student pentru disciplinele prevăzute cu VP in
planul de invăţământ)
- evaluare si notare test pentru
lucrările de laborator = 0,5 ore fizice/student
Nr
|
Disciplina
|
Forma de evaluare
|
Numar de studenti
|
Nr de ore
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A_08
Evaluare şi activităţi complementare în cadrul comisiilor de finalizare a
studiilor
[A.VIII.4. Evaluare si activităţi complementare in
cadrul comisiilor de finalizare a studiilor universitare si postuniversitare + A.VIII.9. Activităţi complementare si
evaluarea activităţii de instruire prin forme de pregatire continua in alte
profile decat cel medical - din Contractul Colectiv de Munca, Nr.[...]]
In conformitate cu Hotararea
Consiliului de Administratie Nr. [...])
activităţi
de evaluare
|
0,5 ore
fizice/student
|
- elaborare tematica si bibliografie
= 1 ora fizica/disciplina
- comisie redactare subiecte examen
scris = 10 ore fizice/disciplina
- comisie examinare orala (sustinere
lucrare licenta, absolvire, master) = 1/3 ore fizice/student
- comisie corectura lucrare (examen
scris licenta) = 0,5 ore fizice/lucrare
- supraveghere (examen scris
licenta) = 3 ore/proba
- organizare comisie finalizare
studii = 5 ore fizice (pentru secretar comisie)
Nr
|
Specializarea
|
Tipul de evaluare/activitate
|
Nr de ore
|
|
|
|
|
A_10
Consultaţii
[A.XIV. Activităţi privind pregatirea si promovarea
cadrelor didactice din invatamantul superior - din Contractul Colectiv de
Munca, Nr. [...]]
In conformitate cu Hotararea
Consiliului de Administratie Nr. [...]) Obs. Se coreleaza cu A_01 – activitati din norma in statele de functii.
Programul de consultatii se afiseaza obligatoriu pe usa cabinetului profesoral.
Consultatii
|
28 ore
fizice/an/disciplina
|
Nr
|
Disciplina
|
Anul
|
Specializarea
|
Nr de ore
|
|
|
|
|
|
A_11
Îndrumarea cercurilor ştiinţifice sau îndrumarea unor activităţi de cercetare
cu studenţii în vederea obţinerii de către aceştia a unor burse/premii sau
participarea la manifestări studenţeşti.
[A.X. Îndrumarea cercurilor ştiinţifice - din Contractul Colectiv de Munca,
Nr. [...]]
In
conformitate cu Hotararea Consiliului de Administratie Nr. [...])L:
Indrumarea
cercurilor ştiinţifice studenţeşti (cu certificarea de către Consiliu a
existentei cercului)
|
28 ore fizice/an
|
Pregatirea studentilor în
vederea obtinerii unor burse ştiinţifice
sau profesionale = 10 ore fizice/an (prin asumare).
Pregătirea studenţilor pentru participarea
la manifestari stiintifice studentesti sau concursuri profesionale = 10 ore
fizice/an (prin asumare).
Nr
|
Disciplina
|
Anul
|
Specializarea
|
Nr. stud.
|
Nr de ore
|
|
|
|
|
|
|
A_12
Tutore
[A.XI. Îndrumarea studentilor (tutoriat) pentru alegerea rutei profesionale
in cadrul sistemului de credite transferabile - din Contractul Colectiv de
Munca, Nr. [...]]
Pentru cadrele didactice propuse de
conducerea facultăţii
In
conformitate cu Hotararea Consiliului de Administratie Nr. [...])
Tutorat
formatiune de studii/an
|
28 ore
fizice/an
|
Tutote pentru studenti straini care
efectueaza stagii de cercetare in facultatea, pe o durată mai mare de 8
saptamani = 10 ore fizice/student
Tutore pentru studenti aflati in
stagii doctorale/postdoctorale, pe o perioada mai mare de 3 luni = 12 ore
fizice/an
Anul de studii
|
Grupa
|
Nr de ore
|
|
|
|
B. Activităţi
de pregătire ştiinţifică şi metodică şi alte activităţi în interesul
invăţământului (440 ore fizice)
B_01
Pregătire individuală (autoperfecţionare)
[B.I. Pregătire individuala (autoperfecţionare) - din Contractul Colectiv de
Munca, Nr. [...]]
6 ore/sapt (41 săptămâni) Nu se
referă la pregătirea activităţilor didactice, prevăzute în statele de funcţii.
Acestea sunt incluse în punctul A.
Nr
|
Descrierea activitatii
|
Nr.de ore
|
|
|
|
B_02
Audierea unor cursuri sau parcurgerea unor module de curs. Parcurgerea completa
a formelor postuniversitare de învăţământ în domeniul de activitate sau într-unul
complementar
[B.II. - din Contractul Colectiv de Munca, Nr. [...]]
6 ore/sapt. (28 de săptămâni) – doar pentru asistenţi
(cu certificare)
Nr
|
Descrierea activitatii
|
Nr.de ore
|
|
|
|
B_03
Participarea la conferinţe, simpozioane, congrese s.a., organizate în domeniul
de activitate principal sau în domenii interdisciplinare
[B.III. - din Contractul Colectiv de Munca, Nr. [...]]
- 24 ore/participare in alta
localitate, 8 ore/participare in localitatea de domiciliu
- audiere conferinte (prelegeri) in
facultate (minim o audiere/an) 2 ore
fizice
- participarea sustineri publice de
teze de doctorat in facultate (minim două
audieri pe an) (in afara celor la care este membru in comisia de doctorat
pentru analiza tezei) 4 ore fizice
Nr
|
Denumirea manifestarii (titlu prelegere/nume conferentiar; titlu
teza doctorat/nume Drd./nume Cond. Doctorat)
|
Localitatea
|
Tara
|
Nr de ore
|
|
|
|
|
|
B_04
Organizarea de congrese, conferinţe, manifestări ştiinţifice naţionale şi
internaţionale
[B.IV. Organizarea de congrese ş.a., in domeniul de activitate sau in domenii
colaterale (complementare) - din Contractul Colectiv de Munca, Nr. [...]]
60 ore pentru eveniment. Se împart
între membrii comitetului de organizare (prin
asumare).
Nr
|
Denumirea manifestarii
|
Nr de ore
|
|
|
|
B_05
Infiinţarea, amenajarea şi modernizarea laboratoarelor, a staţiilor pilot, a centrelor
de cercetare acreditate (cel puţin la nivel de universitate) (se acordă la infiinţare –
pentru toţi membrii centrului) (cercetare)
[B.V. Infiintarea, amenajarea si modernizarea laboratoarelor, a staţiilor
pilot, a centrelor de excelenta (cercetare), a aparaturii de laboratoare, s.a.
- din Contractul Colectiv de Munca, Nr. [...]]
60 ore pentru unitate. Se împart
între membrii unităţii (prin asumare).
Laboratorul/Centrul/Statia pilot
|
Activitatea
|
Nr.de ore
|
|
|
|
B_08
Perfecţionarea propriei pregătiri pedagogice (comunicare, evaluare, management
academic,...)
[B.VIII. Perfecţionarea propriei pregătiri
pedagogice - din Contractul Colectiv de Munca, Nr. [...]]
28 ore/an - cu certificarea
participarii la activitatile de perfectionare a pregatirii pedagogice.
Descrierea activitatii
|
Nr.de ore
|
|
|
B_09
Elaborarea de materiale didactice tiparite sau in format electronic (curs,
indrumator de lucrari, culegere de probleme, carti de specialitate, monografii,
etc)
[B.IX. Elaborarea de manuale, indrumare, culegeri de probleme si de teste si
a altor materiale didactice - din Contractul Colectiv de Munca, Nr. [...]]
3 ore/pagina A4 dactilografiata la
1,5 rânduri in limba romana. Se imparte la numarul de autori - prin asumare, pentru anul
aparitiei
8 ore/pagina A4 dactilografiata la
1,5 rânduri intr-o limba straina . Se imparte la numarul de autori - prin asumare, pentru anul aparitiei
Nr
|
Titlu (Estimativ)
|
Tipul materialului
|
Nr de pag
|
Nr de ore
|
|
|
|
|
|
C.
Activităţi de cercetare ştiinţifică, dezvoltare tehnologică, activităţi de
proiectare, potrivit specificului (344 ore
fizice)
C_01
Activităţi de pregatire
[C.I. Activităţi prevăzute in planul intern - din Contractul Colectiv de
Munca, Nr. [...]]
- 80 ore pentru depunerea unei propuneri de
grant (Directorul propunerii distribuie sub semnătură numărul de ore între
membrii echipei). (prin asumare)
- 200 ore pentru o lucrare stiinţifică
publicată sau acceptată spre publicare (care are atribuit DOI) într-o revistă cu factor de impact 0.5. (prin asumare)
- 80 de ore pentru o lucrare ştiinţifică
publicată sau acceptată spre publicare într-o revită BDI, ISI proceedings sau
prezentare orală la o conferinţă (cu dovada prezentării). (prin asumare)
- 30 de ore pentru prezentarea unui poster
într-o conferinţă (cu dovada participării). (prin asumare)
Numărul de ore se împarte la numărul de autori, conform înţelegerii
colectivului de autori.
Nr
|
Denumirea activitatii
|
Nr de ore
|
|
|
|
C_02 Activităţi în cadrul
centrelor de cercetare
[C.II. Activităţi in
cadrul centrelor de cercetare prevăzute in plan intern - din Contractul
Colectiv de Munca, Nr. [...]]
- Intocmirea raportulul de faza
sau/si raportului final de cercetare (pentru proiect in derulare, maxim 100 de
ore / proiect). Directorul/responsabilul de proiect distribuie sub semnătură
numarul de ore alocat fiecărui membru al echipei.
- Activităţi de cercetare efectuate
în cadrul proiectelor în desfăsurare (conform gradului de implicare in
realizarea proiectului).
Aceste activităţi pot fi trecute în fişa postului numai dacă ele nu
sunt remunerate din alte surse de finanţare (prin asumare, cu prezentarea documentelor
aferente la decanatul facultăţii).
Nr
|
Denumirea activitatii
|
Nr de ore
|
|
|
|
C_03
Activităţi in cadrul centrelor de transfer tehnologic
[C.III. Activităţi in cadrul centrelor de transfer tehnologic - din Contractul
Colectiv de Munca, Nr. [...]]
max 100 ore – prin asumare si
detalierea activitatii. Aceste activităţi pot fi trecute în fișa postului numai
dacă ele nu sunt remunerate din alte surse de finanţăre. Aceste activităţi pot fi trecute în fişa postului numai dacă ele nu
sunt remunerate din alte surse de finanţare
(prin asumare, cu prezentarea documentelor aferente la decanatul
facultăţii).
Nr
|
Denumirea activitatii
|
Nr de ore
|
|
|
|
C_04
Activităţi industriale de inovare sau inventica
[C.IV. Elaborare individuala de inovare sau inventica, prevăzute in plan
intern - din Contractul Colectiv de Munca, Nr. [...]]
max 100 ore pentru propunere de
brevet de inventie (in anul depunerii). Se împarte la numărul de autori,
conform înţelegerii colectivului de autori. Aceste activităţi pot fi trecute în
fişa postului numai dacă ele nu sunt remunerate din alte surse de finanţare
(prin asumare, cu prezentarea documentelor aferente la decanatul facultăţii).
Nr
|
Titlul propunerii
|
Numarul de inregistrare
|
Nr de ore
|
|
|
|
|
C_05
Elaborarea tratatelor, monografiilor si a cărţilor de specialitate
[C.V. Elaborarea tratatelor, monografiilor si a cărţilor de specialitate,
prevăzute in planul intern - din Contractul Colectiv de Munca, Nr. [...]]
– prin asumare si detaliere
activitate
-4 ore/pagina A4 dactilografiata la
1,5 rânduri in limba romana. Se ţine cont de numărul de autori.
-8 ore/pagina A4 dactilografiata la
1,5 rânduri intr-o limba străină. Se ţine cont de numărul de autori.
Nr
|
Titlu
|
Tipul materialului
|
Nr de pag
|
Nr de ore
|
|
|
|
|
|
D.
Activităţi de dezvoltare instituţională (200 ore fizice)
D_01
Participarea la comisii si consilii in interesul invăţământului (in
departament/facultate/universitate sau in alte comisii), altele decât cele menţionate la
punctele A, B şi C.
[A.XII. Participarea la comisii si consilii in interesul invăţământului - din
Contractul Colectiv de Munca, Nr. [...]]
10 ore fizice/an
Nr
|
Descriere
activitatii
|
Loc de desfasurare
|
Nr de ore
|
|
|
|
|
D_02 Participarea la activităţi ample în interesul
dezvoltării instituţionale.
Responsabil activităţi admitere (responsabil
oficiu permanent al admiterii), 200 ore
fizice/an
Responsabil concurs profesional „[...]”, 50 ore fizice /an
Responsabil organizarea Zilei porţilor
deschise 100 ore fizice/an
Responsabil cu organizarea practicii tehnologice, 50 ore
fizice/an
Alte activităţi de dezvoltare
instituţională (prin asumare, numărul de ore se atribuie în funcţie de
anvergura acţiunii).
- 50 ore fizice/an (maxim) pentru fiecare program (prin asumare)
(responsabili specializari licenta/master/studii postuniversitare, etc).
- elaborarea documentaţiei aferente
pentru programe noi de studii, daca acestea sunt aprobate de Consiliul
Facultăţii.
- acţiuni concrete pentru
promovarea secţiei a cărui responsabil
este.
- 50 ore fizice/an pentru elaborarea
documentelor de calitate - Responsabilul Comisiei de Calitate,
- 50 ore fizice/an Responsabil cu
activităţile internaţionale, Responsabil Francofonie, etc.
Nr
|
Descriere
activitatii
|
Loc de desfasurare
|
Nr de ore
|
|
|
|
|
D_03
Participarea la programele instituţionale naţionale şi internaţionale la care
universitatea este promotor sau partener
50 ore (maxim) pentru fiecare
program – prin asumare ( responsabil programe
Erasmus, DAAD, Marie Curie, etc.)
Alte activităţi de dezvoltare instituţională
(prin asumare, numărul de ore se atribuie în funcţie de anvergura acţiunii).
Nr
|
Titlul proiectului
|
Pozitia in proiect
|
Nr.de ore
|
|
|
|
|
D_04
Participarea la comisii şi consilii in interesul invăţământului (în
departament/facultate/universitate sau în alte comisii) [A.XII. Participarea la
comisii si consilii in interesul invăţământului - din Contractul Colectiv de
Munca, Nr. [...]]
In
conformitate cu Hotararea Consiliului de Administratie Nr. [...]). Se iau în considerare doar acele activităţi
care nu sunt remunerate din alte surse.
Participarea
la consilii şi în comisii în interesul învăţământului
|
10 ore
fizice/comisie/an
|
Denumirea comisiei/consiliului
|
Nr.de ore
|
|
|
D_05
Activităţi privind promovarea cadrelor didactice din învăţamantul superior
[A.IX. Consultatii - din Contractul Colectiv de Munca, Nr. [...]]
10 ore fizice/candidat pentru
fiecare membru al comisiei, inclusiv preşedinte (se aplica inclusiv membrilor
comisiilor de abilitare)
Se completează cu: numele si
prenumele candidatului, denumirea postului, poz in statul de functii, catedra,
facultatea, universitatea, numarul de ore
Se iau
în considerare doar acele activităţi care nu sunt remunerate din alte surse.
Nr
|
Numele si prenumele candidatului
|
Den. post
|
Poz
in SF
|
Catedra
|
Facultatea
|
Universitatea
|
Nr de ore
|
|
(prin asumare)
|
|
|
|
|
|
|
D_06 Responsabilităţi de Management Academic
200 se ore fizice/ an pentru activităţi
instituţionale realizate de Decan,
Prodecan, Director de departament,
100 ore fizice / an pentru activităţi instituţionale realizate de Directorii de studii,
50 ore fizice/an pentru activităţi
instituţionale realizate de membrii Consiliului
facultăţii si senatori.
Responsabilitatea
|
Activitatea
|
Nr.de ore
|
|
|
|
ANEXA LA FISA POSTULUI
|
Activitate A
(max. 656 ore – min. 492 ore)
|
Activitate B
(max. 640 ore – min. 480 ore)
|
Activitate C
(344 ore –
min. 300 ore)
|
TOTAL
(min 1640 ore)
|
Propus
|
|
|
|
|
Realizat
|
|
|
|
|
Activitati propuse
|
Cadru didactic
|
Director departament
|
Decan
|
|
Titlul, Numele si prenumele
|
|
|
|
|
Semnatura
|
|
|
|
|
Data:
Activitati realizate
|
Cadru didactic
|
Responsabil Comisie de Calitate
|
Director departament
|
Decan
|
Titlul, Numele si prenumele
|
|
|
|
|
Semnatura
|
|
|
|
|
Data:
Comentarii
Trimiteți un comentariu