Legea e o gargară?

Am pus recent întrebarea într-un grup pe „o rețea socială”, dacă are sens să votăm pentru acei candidați care încalcă legea electorală exact pe panoul electoral, exact prin afișele prin care cer votul. Am dat exemplul celor care pun pe panou mai multe afișe decât este voie. Am primit câteva like-uri, și un comentariu: „să lăsăm gargara”.
Am vorbit și altă dată despre candidații care afișează ilegal, și despre afișele lor ilegale care îi urmăresc multă vreme după alegeri de pe garduri precum lumina Stelei lui Eminescu. Nu ne-a păsat niciodată prea mult de asta. I-am votat așa contravenienți cum erau – și încă uneori ne-am și inflamat să vină la putere să curețe țara. S-o curețe de ce? De afișajul lor ilegal?

Dacă azi ni se pare că o lege atât de simplă sau de clară e o gargară, dacă procedura de vot democratic e o gargară, atunci ne putem aștepta ca și dânșii, după ce vor lua acel vot, să ne privească de sus ghiftuiți și ironici pe toți, spunându-și în barbă: ce gargară...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

...cu număr. 73.

Cazul misteriosului teren bihorean de fotbal construit în pantă

Cum aleg revista de specialitate